07 september 2009

Ikke alltid like lett

Nå er det 6 måneder siden jeg startet med denne prosessen, og jeg har stort sett vært veldig fornøyd med fremgangen. Denne uken derimot gikk jeg opp 200 gram og det føles ufattelig irriterende.

Jeg holder meg fortsatt til lite mat hver dag, men er redd at helgen ødela helt for meg. Jeg reiste til Stavanger med tog på fredag og hjem på søndag - noe som gjorde at jeg satt stille stort sett begge disse dagene. Lørdagen ble det ikke stort bedre og når en hele tiden utfordrer grensene med hva en spiser når en er borte så blir det ikke lett.

Nei, nå blir det streng kontroll den kommende uken.

Det er 25 kilo igjen som skal bort til jeg er nede i 100 kilo, så jeg får virkelig jobbe godt fremover slik at jeg får til dette.

3 kommentarer:

Annette sa...

Ingen nektet deg en spasertur søndagsmorgen :-)Og faktisk mer kalorifattig Kesam enn vanlig:-)

Lars Olav sa...

Nei, sant det - angrer på at jeg ikke gikk tur søndags morgen :)

... og det var ikke lørdagskvelden som var ille, så ingen kritikk til vertskapet. Var vel mere middagen på fredagen som gjorde susen dessverre.

Simon Lødemel sa...

Hvor blir det av innlegg Lars Olav?

Blogglisten