09 juli 2009

Bare en kort oppdatering i dag

Jeg fikk et lite sjokk da jeg oppdaget at min fars gamle regnjakke passet.

Jeg har vært i Grimstad de siste dagene og i dag regner det litt og jeg driver å planlegger hvordan komme seg tørrest mulig på butikken.

Det var ingen regnjakker i det gamle klesskapet mitt så jeg måtte sjekke min fars klesskap. Håpet var at det skulle henge noen litt gamle regnjakker der som kanskje var litt store. Sjansen var dessverre liten da han aldri har vært noe spesielt stor, men en vet jo aldri.

Eneste jeg fant var dessverre en jakke i vanlig xl, men overraskelsen var ekstremt stor da jeg fikk den på meg. Jeg skal ikke ta for mye av, for den ser nok ikke ekstremt pen ut på meg - men den går faktisk ann og bruke og det er det viktigste.

Så ting går fremover med meg, heldigvis.

Så vil jeg også slutte av med og takke alle de hyggelige meldingene jeg fikk, både på facebook, her på bloggen og på telefon i går. Jeg er dessverre ikke noe flink til å ta imot skryt, men akkurat dette er jeg litt stolt av. Men fokusen er uansett fremmover, for jeg skal tross alt ned like mye som jeg har gått ned til nå.

1 kommentar:

Anonym sa...

your blog is good,
I like you!

Blogglisten