08 juli 2009

Sommeren er her og jeg er halveis til målet

Det er sommer og sol ute og det er ikke lett og motivere seg til fysisk aktivitet dessverre. Jeg har aldri vært noe glad i varme, og det hjelper vel ikke og være pakket inn i en masse fett heller på slike dager.

Men mandag morgen var en oppløftende dag i det minste. Det har gått litt trått med vekta de siste to ukene, men fikk jo en god boost av InBody testen, men mandag morgen veide jeg 139,8 og det markerer at jeg er kommet over halvveis til målet mitt på 100 kilo.

Jeg har tatt av meg over 40 kilo og har "bare" 39,8 igjen.

Det kommer helt sikkert til å gå litt saktere etter hvert, selv om jeg ikke liker tanken, men jeg håper at jeg kan være ferdig med dette når vi skriver mars/april neste år. Hvis jeg greier det så har jeg greid og gå ned 80 kilo på et år, og det bør jeg være stolt av.

Jaja, la meg ikke ta gledene på forskudd. Til nå har jeg klart og gå ned over 40 kilo og det i seg selv er med på og gjøre livet mitt mye bedre på så mange måter.

6 kommentarer:

Kathrine Løsnesløkken sa...

Så bra, Lars Olav!! Du er virkelig flink!!

Rablings sa...

Skulle ønske jeg hadde din styrke! Hadde vært helt greit med en 20-30 kg mindre og dra på for egen del også:-) Stå på!

Anita sa...

Veldig bra, Lars Olav! Stå på videre.

Line sa...

Så flink du er! :)

Linda sa...

Herlighet, Lars Olav, det e jo konge!! Syns det e så kjekt å lese om at du faktisk klare det her, ej.:) Det trengst jammen viljestyrke til nokke sånt!

Lars Olav sa...

Hei, og tusen takk for alle de hyggelige meldingene. Skal ikke stikke under en stol at det kreves litt viljestyrke, men jeg tror det er noe alle kan få til om de bestemmer seg for det og går inn for det.

En må bare bestemme seg for om en fortsatt vil leve med de ekstra kiloene og alt det som dette medfører eller om man vil gjøre noe med det.

Blogglisten