05 august 2009

Forandring fryder

Forrige uke var jeg på Norway Cup, og de siste årene har jeg fått være med på kjendis kampen som arrangeres hvert år. Det er litt festlig og se på for selv om jeg har vondt for det så ser jeg jo at det er en hvis forandring fra i fjor til i år.

















Jeg har fortsatt et godt stykke igjen. Nå har jeg tatt av meg 50 kilo, men er ikke ferdig før jeg har fjernet 30 til. Det er veldig hyggelig og høre at jeg har gått ned i vekt, men kommentarer om at jeg holder på å forsvinne helt er fortsatt ikke korrekt. Samtidig som jeg må passe på å glede meg over alt som er borte må jeg ikke miste fokus på de siste 30.

Men selv om forandring fryder er jeg litt usikker på hvorfor jeg har byttet ut Linni Meister med Tommy Sharif

(Bildet under er fra vg.no)

2 kommentarer:

Anonym sa...

kom tilfeldigvis over bloggen din.. så flink du er til å gå ned!! stå på videre!!!

Anonym sa...

Du har gått ned, og Linni har gått opp siden det bildet ble tatt :D

Blogglisten