05 august 2009

Lykkefølelse av et par nye bukser

Sommeren er over og jeg er tilbake foran datamaskinen min. Det har dessverre vært litt for lang tid siden sist jeg skrev, men skal prøve og oppdatere oftere fremover.

Det har gått utrolig bra siden sist, og jeg begynner nesten og bli stolt av meg selv nå. Det som er litt surt er at jeg vet at jeg har gått ned masse - samtidig føler jeg meg fortsatt overvektig og lite ille til mote som da jeg startet. Det nytter ikke at folk stadig vekk forteller meg at jeg har gått ned, jeg vet jo det. Selvbildet er nok rett og slett en skummel ting.

MEN, jeg har vært veldig flink til å motivere meg selv med og kjøpe nye klær, og på den måten bevise for meg selv at jeg blir mindre og mindre. Den siste uka har derfor vært utrolig på den fronten.

I forrige uke jobbet jeg på Norway Cup og tidligere har salgs teltet der kun vært en utopi, rett og slett fordi ingenting der inne passer meg. Det eneste jeg får med meg herfra hvert år er et par gode Mizuno sko (kan absolutt anbefales) og i år var ingen unntak på den fronten, men jeg fikk også med meg masse mer. Det føltes helt utrolig sært, for ikke bare fikk jeg kjøpt et par fotballdrakter men jeg fikk også kjøpt både sommerjakke fra Ljungberg og allværsjakke fra Helly Hansen. Det virket helt uvirkelig at de faktis passet.

I dag var jeg innom DressMann for å sjekke hvor store bukser de hadde der. Vanligvis handler jeg på DressMann's butikk for store størrelser men nå ville jeg sjekke den vanlige utgaven for å se hvor mye jeg hadde igjen for å kunne bruke det. Til min store glede fant jeg ut at jeg faktisk ikke bare passet skjortene, men også buksene. 2 nye bukser er kjøpt inn i størrelse 44, og jeg får nok en gang sjekke skapet mitt å kvitte meg med buksene jeg kjøpte i mai i størrelse 50.

Aldri før har det vært gøy og handle klær, men det har det virkelig blitt nå. Jeg sitter rett og slett og smiler bare ved og tenke på det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Imponerende og fantastisk å høre om!

A.

Anonym sa...

Så bra!!! Gleder oss til å treffe deg/dere :)

Inger Brit

Blogglisten