20 juni 2009

Lenge siden sist

Nå er det alt for lenge siden sist, og jeg lover bot og bedring.

Det går fortsatt veldig bra med meg og da jeg veide meg på mandag som var så var jeg nede i 145,3 - det betyr at jeg til nå har gått ned ca 35 kilo og det er jeg utrolig fornøyd med. Nå gleder jeg meg veldig til jeg er nede under 140, og er jeg flink og har litt flaks bør det være mulig om et par uker.

Egentlig føles det litt for lett, samtidig som jeg vet at jeg virkelig har lagt om livet for å få dette til. Jeg vet at veldig mange sliter utrolig med og gå ned i vekt og lurer på om jeg har greid det litt for bra eller om det er metoden jeg har brukt som har fungert veldig godt. Ikke vet jeg, men jeg gleder meg til neste vekt test for å se hvor disse kiloene har forsvunnet fra.

Som jeg skrev i forrige innlegg så reiste jeg på tur til Nederland i forrige uke. Det var et spennende prosjekt med tanke på mat. Jeg pakket baggen full av nutrilett barer, ikke fordi jeg er avhengig av dem, men for å vite at jeg hadde med meg noe jeg kunne suplere med.

Den største utfordringen var middager, og da valgte vi begge dagene to forskjellige Argentinske restauranter. Merkelig nok var det flust av disse i Nederland, og de var virkelig gode.

Jeg tenkte meg godt om og fant ut at kjøtt måtte være en safe ting og velge, og derfor valgte jeg noe som jeg tror i ettertid er det samme som mørbrabiff og mye salat.

Dette var tydeligvis ikke noe dumt valg for jeg gikk jo ganske mye ned forrige uke. Det kan jo være i kombinasjon av at jeg gikk veldig mye.

1 kommentar:

Ane Tønnesland sa...

Jeg er stoltest av kjæresten min! Du er så positiv og fin, det er derfor det går så bra! Dessuten har du valgt en skreddersydd metode for en som ikke er så glad i kjøkkelering<3 Også har du selvfølgelig verdens beste kjæreste som er veldig flink til å lage sunne og gode middager.

Blogglisten