19 februar 2010

Test av Kylling Panang


Da var det fredag og jeg var alene hjemme så da passet det veldig godt med noe som var tilpasset for 1 person. Valget i dag falt på Kylling Panang i rød karrisaus med ris & vannkastanjetter.

I motsetning til gårsdagens middag som ble litt i minste laget for meg så passet denne veldig godt. Jeg ble god og mett men det viktigste av alt var at dette var den beste retten til nå.

Igjen kunne det vært litt mere grønnsaker, det virker som om Findus putter mere av dette på bildet på pakken en hva de pakker inni. Når det er sagt så er det jo stort sett festlig og se forskjellen på det ferdige produktet og bildet på posen - for det stemmer jo stort sett aldri, og det gjorde det ikke denne gangen heller.

Det er to måter og varme opp denne retten på (som de fleste andre ferdigretter) og det er mikro og steikepanna. Jeg valgte den gode gamle steikepanna. Dette var jo enkelt og greit, her skal en bare helle inneholdet i posen rett i den kalde panna og så sette på styrken på fullt.

Dette smakte veldig godt, og var en god kombinasjon av smaker. Jeg ble god og mett, på tross av at jeg var veldig sulten da jeg startet.

Nå er det nest siste dag av Icas 40% tilbud på Findus produkter og jeg skal passe på og kjøpe en del av denne slik at jeg har liggende.

Litt tekniske detaljer:
Pr 100 gram: Energi 470kJ/110kcal, Protein 5 g, Karbohydrat 15 g Hvorav sukkerarter 1,5 g, Fett 3,5 g hvorav mettet fett 1,6 g, Kostfiber 0,9 g, Natrium 0,3 g, Vitamin C 4 mg

Pris hos Ica er 35,60

Ingen kommentarer:

Blogglisten