17 februar 2010

Test av ferdigmat

Det har blitt så populært og teste ferdigmat, og det er jo snakk om at dette skal være så utrolig usunt. Jeg vil derfor hive meg på trenden om å anmelde ferdigmat.

Grunnen til at jeg har funnet ut at jeg vil gjøre dette er rett og slett at ICA på Ullevaal hadde tilbud på Findus produkter, så nå er fryseren full av billig mat. Det så egentlig veldig godt ut, så nå gleder jeg meg til å teste de forskjellige rettene.

Fokuset vil være pris, smak og ikke minst kalorier.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nå er det vel snart 1 år siden du begynte å slanke deg? Hvordan er vekta nå? Jeg var på ernæringskurs i går.

Annette Fosse Karlsen sa...

ups.. det var eg som skreiv.....

Lars Olav sa...

Jeg tenkte jeg skulle skrive litt om det neste måned når det akkurat er gått et år. Da jeg veide meg på mandag var jeg nede i 103,7 - så er veldig fornøyd med det. Varierer litt nå fra uke til uke men går litt ned hver måned.

pappa sa...

Søren au, du skulle gitt beskjed når du var 107,7
Hilsen pappa (og mamma)

Lars Olav sa...

hehe, tror ikke jeg var på akkurat det noen gang ;)

Annette sa...

Hallo... Snart raser du forbi maen her i huset.. Han var det når han flytta til Nærbø trur eg..

Lars Olav sa...

Dere får vurdere kostholds forandringer da ;)

Det er ikke så vanskelig og leve sunt som man skulle tro - en må nok bare være litt mere bevist.

Annette sa...

Hehe.. syns du jeg trenger å slankes??

Annette sa...

..når sant skal sies er jeg 0,5kg for mye ja.. holdt på å glemme det.. må bli flinkere på vekta!! :-)
(P.S: heller fysisk akt som er problemet her i huset...)

Lars Olav sa...

Nei, men som du sier så kan kanskje andre som spiser i heimen ha godt av det ;)

Blogglisten